Doodle 4 Google "Türkiye'nin Harikaları" Logo Yarışması



Hayallerim Türkiye!

Melissa Çağlar, Gazi İlkokulu - Ayaş - Ankara
Hayallerim Türkiye!
İstanbul'u hiç görmedim ama İstanbul'u o kadar çok seviyorum ki sanki aldığım her nefeste orada yaşıyorum. Benim için Türkiye, Süleymaniyesi, Sümela Manastırı, Saat Kulesi.. ile Türkiye'nin Harikaları kalemimin ucunda can buldu. Türkiye, kültür güzellikleriyle ve her şeyiyle benim canım ülkem...





Harikalar Diyarı!

Gökçe Canbaz, Cumhuriyet İlköğretim Okulu - Sultangazi - İstanbul
Harikalar Diyarı!
Doğasıyla, kültürüyle, tarihiyle, deniziyle, güneşiyle Dünya'da eşi benzeri olmayan ülkemi cennet vatanımı bir dosya kağıdına sığdırabilsem Ne Mutlu Bana...

Güzel Türkiye!

Mehmet Ardan, Akhisar Koleji - Akhisar - Manisa
Güzel Türkiye!
Türkiye'nin Harikalarını Dünya'ya tanıtmak.



Türkiye'nin En Güzel Boğazı!

Baran Yavuz, Şemsi Paşa İlköğretim Okulu - Üsküdar - İstanbul
Türkiye'nin En Güzel Boğazı!
Türkiye'nin zenginliklerinden biri olan, iki kıtayı birleştiren Boğaz Köprüsü ve İstanbul'un tarihi dokusu



Türkiye'min Gizemleri!

Mehmet Bahtiyaroğlu, Çenesuyu İlköğretim Okulu - Derince - Kocaeli
Türkiye'min Gizemleri!
Ülkemin medeniyetini, kültürünü, turistik yerlerini benimsemek için doodle'a çizdim.



Türkiye'nin Harikaları!

Lübna Karaca, Ülkü Ulusoy İlköğretim Okulu - Sincan - Ankara


Türkiye'nin Harikaları!
Kız Kulesi, Boğaz Köprüsü, Camiler, Medusa Başı, Sümela Manastırı, Truva Atı, Peri Bacaları, Topkapı Sarayı, Galata Kulesi.




Bindim Gemime, Rotam Türkiye!

Batuhan Güçlü, Çamköy İlköğretim Okulu - Fethiye - Muğla
Bindim Gemime, Rotam Türkiye!
İstanbul'un Kız Kulesi'nin ahengi ile, martıların, su içtiğim çeşmem, unutamadığım Peri Bacalarım, güzelim Burmalım ve eşi benzeri olmayan Pamukkalem. İşte Doodle'ım İşte Canım Türkiye'm...



Ne Olursan Ol Gel!

Bekpolat Esirkepov, Ataşehir AdıGüzel İlköğretim Okulu - Ataşehir - İstanbul
Ne Olursan Ol Gel!
Bu ülkenin güzelliklerini gördüm bırakılan güzel mirasların üstüne yeni güzellikler kalıcı miraslar bırakmak dileğiyle Mevlana'nın söylediği gibi 'Ne olursan ol gel'...



Harikalar Ülkesi!

Emine Beyza Usta, Darüşşafaka Eğitim Kurumları - Maslak - İstanbul
Harikalar Ülkesi!
Dört bir yanı eşsiz güzelliklerle dolu ülkemizin en beğendiğim kısımlarını çizimimde yansıttım.



Güzel Şehrim İstanbul'um!

Meryem Komut, Ord. Prof. Dr. Cahit Arf İlköğretim Okulu - Tuzla - İstanbul
Güzel Şehrim İstanbul'um!
G harfini Kız Kulesi, O harfini bayrak resminin üzerine surlar, ikinci O harfinin içine gemi resmi üzerine de cami, ikinci G Galata Kulesi, L harfini lale olarak, E harfini simit olarak kullandım.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaklaşım - Yöntem - Teknik